Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11336

Moritz: La cerveza con un marketing fresco y carácter barcelonés


Thumbnail

See/Open:
 Moritz_Maldonado_2015.pdf
1,43 MB
Adobe PDF
Title: Moritz: La cerveza con un marketing fresco y carácter barcelonés
Authors : Maldonado Montull, Josep Lluís
Abstract: El present treball pretén demostrar la importància de tenir una bona estratègia de marketing en un context on els nous formats i vies de comunicació han canviat. Captar l’atenció dels usuaris passa per utilitzar missatges originals, que enganxin i sorprenguin. El cas de les cerveses Moritz és un bon exemple per a conèixer algunes accions de marketing efectives, gràcies a la seva coherència i al fort posicionament de marca amb Barcelona des dels seus inicis. Tanmateix, la marca reuneix una sèrie de característiques per poder considerar-se una lovemark, perquè Moritz significa molt més que una simple beguda refrescant.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11336
Rights : info:eu-repo/semantics/openAccess
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Issue Date: 29-Jul-2016
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons