Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/15348
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.otherUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.creatorLario Hernández, Aina-
dc.date.accessioned2024-02-05T14:22:42Z-
dc.date.available2024-02-05T14:22:42Z-
dc.date.issued2023-07-
dc.identifier.other000000743905-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/15348-
dc.description.abstractCon este trabajo de final de grado se tiene la intención de entender los procesos para atraer a los consumidores a las marcas de PYMES mediante la creación de una identidad corporativa que proyecte una imagen de marca duradera en la mente del consumidor y se mantenga en el top of heart de su sector. En la actualidad, con un mercado saturado de oferta, es imprescindible diferenciarse y aportar valor competitivo con impacto emocional al público, ofrecer ese reason why que permita escoger dicha marca. Por ello, se busca un posicionamiento estratégico, basado en la experiencia del usuario y el vínculo emocional del consumidor con la marca para llegar a entender a esa marca con un concepto diferente a la oferta actual del sector textil. Este proyecto va a intentar aplicar estos conocimientos adquiridos en el grado con una estrategia de reposicionamiento para la marca Alba Álvarez Shop.es_ES
dc.description.abstractAmb aquest treball de final de grau es té la intenció d'entendre els processos per atraure els consumidors a les marques de PIMES mitjançant la creació d'una identitat corporativa que projecti una imatge de marca duradora a la ment del consumidor i es mantingui al top of heart del seu sector. Actualment, amb un mercat saturat d'oferta, és imprescindible diferenciar-se i aportar valor competitiu amb impacte emocional al públic, oferir aquesta reason why que permeti escollir aquesta marca. Per això, es busca un posicionament estratègic, basat en l'experiència de l'usuari i el vincle emocional del consumidor amb la marca per arribar a entendre aquesta marca amb un concepte diferent de l'oferta actual del sector tèxtil. Aquest projecte intentarà aplicar aquests coneixements adquirits al grau amb una estratègia de reposicionament per a la marca Alba Álvarez Shop.-
dc.description.abstractWith this final degree project, the intention is to understand the processes to engage consumers to SME brands by creating a corporate identity that projects a lasting brand image in the mind of the consumer and remains at the ‘top of heart’ of its sector. Currently, with a market saturated with offers, it’s essential to differentiate yourself and provide competitive value with an emotional impact to the public, offering that ‘reason why’ that allows them to choose this brand. For this reason, a strategic positioning is sought, based on the user experience and the consumer's emotional bond with the brand to understand that brand with a different concept from the current offer in the textile sector. This project will try to apply this knowledge acquired in the degree with a repositioning strategy for the Alba Álvarez Shop’s brand.-
dc.format.extent149 p.-
dc.language.isoeses_ES
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es-
dc.subjectImagen corporativa.es_ES
dc.subjectComercio al detalle.es_ES
dc.subjectLogotipos.es_ES
dc.subjectImatge corporativa.es_ES
dc.subjectComerç al detall.es_ES
dc.subjectLogotips.es_ES
dc.titleRebranding enfoca a la estrategia de reposicionamiento de la marca Alba Álvarez Shopes_ES
dc.typeTrabajos fin de Gradoes_ES
dc.contributor.directorFreire Sánchez, Alfonso.-
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Appears in Collections:TFG




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.