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Creación del naming, branding y plan de comunicación para Nutrick


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Título : Creación del naming, branding y plan de comunicación para Nutrick
Autor : Vilà Rosas, Estefanía.
Materias: Comunicación en la empresa.Planficación estratégica.Comunicació en l'empresa.Planificació estratègica.
Resumen : El present estudi analitza la importància de la creació d’un naming memorable que reculli i transmeti les característiques i valors principals d’una companyia farmacèutica, així com els passos necessaris per dur a terme aquesta tasca. Per altra banda, també s’estudia la manera de crear valor i desenvolupar una imatge de marca amb personalitat, presència a la ment del públic i un posicionament clar i diferenciat de la competència. Per últim, es justificarà la conveniència d’un pla de comunicació, de la mateixa manera que cadascun dels punts a desenvolupar per a la creació d’un pla de comunicació efectiu. Així doncs, el treball es divideix en dos grans blocs. El primer, d’aproximació teòrica i anàlisis sobre el naming, branding i pla de comunicació i el segon, d’àmbit pràctic, en el que es plantejarà una proposta d’aplicació per a un projecte real. En aquesta segona part, els coneixements adquirits al primer bloc s’aplicaran a la realitat creant un nom, una imatge de marca i un pla de comunicació a curt (llançament) i mitjà termini (de tres a quatre anys) d’una companyia del sector farmacèutic i dels productes de dues de les seves línies: complements dietètic-nutricionals i bàsics de farmàcia. Durant el treball, s’observarà com l’adequat i el coherent desenvolupament d’aquests tres passos és decisiu per a la penetració de a marca en el públic i, conseqüentment, l’èxit davant dels competidors del sector.

El presente estudio analiza la importancia de la creación de un naming memorable que recoja y trasmita las características y valores principales de una compañía farmacéutica, así como los pasos necesarios para llevar a cabo esta tarea. Por otro lado, también se estudia el modo de crear valor y desarrollar una imagen de marca con personalidad, presencia en la mente del público y un posicionamiento claro y diferenciado de la competencia. Por último, se justificará la conveniencia de un plan de comunicación al igual que los puntos a desarrollar para la creación de un plan de comunicación efectivo. Así pues, el trabajo se divide en dos grandes bloques. El primero, de aproximación teórica y análisis sobre el naming, branding y plan de comunicación y el segundo de ámbito práctico, en el que se planteará una propuesta de aplicación para un proyecto real. En esta segunda parte, los conocimientos adquiridos en el primer bloque se aplicarán a la realidad creando un naming, un branding y un plan de comunicación a corto (lanzamiento) y medio plazo (de tres a cuatro años) de una compañía del sector farmacéutico y de los productos de dos de sus líneas: complementos dietético-nutricionales y básicos de farmacia. A lo largo del trabajo, se observará cómo el adecuado y coherente desarrollo de estos tres pasos es decisivo para la penetración de la marca en el público y, consecuentemente, el éxito frente a los competidores del sector.

This document analyzes the importance of creating a memorable naming that collects and transmits the main characteristics and values of a pharmaceutical company, as well as the necessary steps to carry out this task. On the other hand, it also studies how to create value and develop a brand image with personality, presence in the publics’ mind and a clear and differentiated positioning from the competition. Finally, the convenience of a communication plan will be justified in addition to the points to be developed for the creation of an effective communication plan. Thus, the work is divided into two large blocks. The first one is a theoretical approach and analysis on naming, branding and communication plan, and the second is a practical one, in which a proposal of application for a real project will be presented. In this second part, the knowledge acquired in the first block will be applied to reality by creating a naming, branding and communication plan in the short (launch) and medium term (three to four years) of a company in the pharmaceutical sector and the products of two of its lines: dietary and nutritional supplements and basic pharmaceuticals. Throughout the work, it will be observed how the adequate and coherent development of these three steps is decisive for the penetration of the brand in the public and, consequently, the success against competitors in the sector.
Director(es): Piera Miquel, Mercedes.
URI : http://hdl.handle.net/10637/13472
Fecha de publicación : 1-sep-2020
Centro : Universitat Abat Oliba CEU
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