Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/13470

Educación coherente: proyecto de innovación dirigido a la Educación Primaria basado en las leyes de la Biofísica Cuántica


Vista previa

Ver/Abrir:
 Educacion_Valledor_2020.pdf
1,86 MB
Adobe PDF
Título : Educación coherente: proyecto de innovación dirigido a la Educación Primaria basado en las leyes de la Biofísica Cuántica
Autor : Valledor Mellado, Carla Catalina.
Materias: Educación primaria.Innovaciones educativas.Educació primària.Innovacions educatives.
Resumen : S'ha fet evident que la nostra actual realitat no s'ajusta als vells fonaments del paradigma mecanicista clàssic i determinista. La qual cosa, ens insta que adoptem el nou model relativista quàntic, indeterminista, que té els seus fonaments en la concepció activa de l'ésser heracliteu i dels atomistes. Així mateix, un sistema educatiu que no avanci al mateix ritme i estigui en ressonància amb les necessitats dels infants i joves, portadors de canvi, també quedarà obsolet. Motiu pel qual, utilitzant com a base els principis de la Biofísica Quàntica es proposaran mesures i processos perquè sigui possible una transformació en l'adquisició d'habilitats i continguts, així com l'obtenció de valors. Sota una postura educativa hologràfica, es presentaran estratègies per possibilitar que els docents coneguin de quina manera aprèn el nostre cervell, com processa la informació i controla les emocions i les nostres respectives respostes. Tot això, anirà enfocat a contribuir, en especial, a l'ensenyament impartit en els cursos de primària mitjançant la simple fórmula d'adoptar una actitud coherent entre els nostres pensaments, paraules i actes, la qual s'espera, reporti nombrosos beneficis a la comunitat educativa

It has become evident that our present reality does not conform to the old foundations of the classical and deterministic mechanistic paradigm. This urges us to adopt the new quantum relativistic model, indeterministic, which has its foundations in the active conception of the Heraclid being and the atomists. Similarly, an education system that does not keep pace and resonates with the changing needs of children and young people will also become obsolete. Reason why, using as a basis the principles of Quantum Biophysics, measures and processes will be proposed so that a transformation in the acquisition of skills and contents, as well as the procurement of values, is possible. Under a holographic educational posture, strategies will be presented to enable teachers to know how our brain learns, how it processes information and controls emotions and our respective responses. All of this will be aimed at contributing, in particular, to the teaching given in primary courses by means of the simple formula of adopting a coherent attitude between our thoughts, words and actions, which is expected to bring numerous assets to the educational community.
Director(es): Corti, Franciele.
URI : http://hdl.handle.net/10637/13470
Fecha de publicación : 1-jul-2020
Centro : Universitat Abat Oliba CEU
Aparece en las colecciones: TFG





Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.