Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11517
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorTuru Tarré, Maria-
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament d'Educació i Humanitats-
dc.creatorForte Bello, Jessica.-
dc.date.accessioned2017-01-03T19:06:16Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:57:25Z-
dc.date.available2017-01-03T19:06:16Z-
dc.date.available2020-07-09T10:57:25Z-
dc.date.created2016-07-
dc.date.issued2017-01-03-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11517-
dc.description.abstractAquest treball busca donar a conèixer les interpretacions que s'han fet al llarg dels anys sobre la temàtica d'Alícia al País de les Meravelles de Lewis Carroll, i la proposta d'una nova interpretació amb la finalitat de trobar una justificació vàlida per fomentar la seva lectura als col·legis.cat
dc.format.extent51 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherContes.cat
dc.subject.otherLiteratura.cat
dc.subject.otherEducació primària.cat
dc.subject.otherPsicoanàlisi.cat
dc.subject.otherCuentos.-
dc.subject.otherEducación primaria.-
dc.subject.otherPsicoanálisis.-
dc.titleLa interpretación de "Alicia en el país de las maravillas" desde una perspectiva educativacat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.subject.udc37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliurecat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons