Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11510
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament d'Educació i Humanitats-
dc.contributorHigueras Ballesteros, Francesca.-
dc.creatorDomenech Vallejo, Andrea.-
dc.date.accessioned2017-12-11T11:55:52Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:57:22Z-
dc.date.available2017-12-11T11:55:52Z-
dc.date.available2020-07-09T10:57:22Z-
dc.date.created2017-07-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11510-
dc.description.abstractAquest treball es centra en la importància de l'ensenyament i l’aprenentatge d'alfabetització en alumnes amb trastorns d'espectre autista en l'etapa d'educació infantil. Es pretén investigar sobre les necessitats i problemes que presenten aquests estudiants per aprendre a llegir i escriure. A més, aquest treball pretén donar a conèixer les principals característiques del trastorn en diferents contextos i àmbits, així conté una visió teòrica sobre el trastorn, des de la seva pròpia definició, passant per diverses estratègies i metodologies a l’hora d’actuar, fins arribar a una proposta educativa en l’àmbit escolar i familiar.cat
dc.format.extent67 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherAutisme.cat
dc.subject.otherLectura.cat
dc.subject.otherEscriptura.-
dc.subject.otherAutismo.-
dc.subject.otherEscritura.-
dc.titleLa lectoescritura en niños TEAcat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.subject.udc376 - Educació especialcat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons