Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11463
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorFreire Sánchez, Alfonso.-
dc.creatorJiménez Ramírez, Ignacio.-
dc.date.accessioned2014-12-10T11:41:54Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:55:00Z-
dc.date.available2014-12-10T11:41:54Z-
dc.date.available2020-07-09T10:55:00Z-
dc.date.created2014-06-
dc.date.issued2014-12-10-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11463-
dc.description.abstractEl present projecte analitza la creació i el desenvolupament dels conceptes que donen forma a les marques des d'un punt de vista creatiu. El treball proposa l'estudi del concepte de les brand idees com a resposta a l'evolució que han seguit les marques per aconseguir comunicar la seva essència. La finalitat de l'escrit és disseccionar les dues parts principals del procés creatiu d'una marca, les big ideas i les brand ideas, per trobar la forma més adequada de transmetre l'essència de les marques durant un recorregut de diversos anys. Un escenari que ens ensenyarà si aquest procés és tan nou com es creu, si realment les marques apliquen aquestes teories i els diferents elements a tenir en compte per fer créixer una marca des del punt de vista de la comunicació creativa.cat
dc.format.extent78 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherConstrucció de marca (Màrqueting).cat
dc.subject.otherProductes de marca.cat
dc.subject.otherCreativitat.cat
dc.subject.otherPosicionament (Publicitat).cat
dc.subject.otherConstrucción de marca (Marketing).-
dc.subject.otherProductos de marca.-
dc.subject.otherCreatividad.-
dc.subject.otherPosicionamiento (Publicidad).-
dc.titleBrand ideas: narrar historias mediante la vida de la marca. ¿Cómo se generan los conceptos creativos que otorgan significado y forma a las marcas?cat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons