Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11444
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorPuig, Quim.-
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.creatorSumoy Burón, Laura.-
dc.date.accessioned2011-12-02T10:10:34Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:34Z-
dc.date.available2011-12-02T10:10:34Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:34Z-
dc.date.created2011-
dc.date.issued2011-12-02-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11444-
dc.description.abstractEl treball final de carrera El pop i el rock com a productes de gran consum: els Beatles com a marca, té l’objectiu de demostrar la dimensió del màrketing en el cas dels Beatles. Primerament exposa la evolució dels gèneres musicals i dels compositors i grups més influents de la música pop i rock. Seguidament una breu contextualització dels Beatles, per posteriorment abordar l’objectiu principal del projecte, el qual pretén demostrar que el conjunt de Liverpool va ser una gran marca nascuda de la barreja d’estils musicals i del consumisme.cat
dc.format.extent77 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherThe Beatles (Grup musical).cat
dc.subject.otherMarques de fàbrica.cat
dc.subject.otherThe Beatles (Grupo musical).-
dc.subject.otherMarcas de fábrica.-
dc.titleEl pop y el rock como productos de gran consumo: Los Beatles como marcacat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons