Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11438
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorUgarte Calleja, Seber.-
dc.creatorLópez Torró, Mar.-
dc.date.accessioned2012-03-29T08:53:47Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:28Z-
dc.date.available2012-03-29T08:53:47Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:28Z-
dc.date.created2012-
dc.date.issued2012-03-29-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11438-
dc.description.abstractAquest treball es una investigació sobre una modalitat contemporània de publicitat anomenada Publicitat de Guerrilla. S’investiguen les causes de la seva aparició i tots els moviments culturals i artistes en els que s’ha inspirat. A més, en aquest treball es pretén analitzar com dur a terme una campanya de Publicitat de Guerrilla per a que tingui èxit, quins són els principis a seguir i els diferents tipus que hi ha dins d’aquesta modalitatcat
dc.format.extent69 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherCreativitat en la publicitat.cat
dc.subject.otherCreatividad en la publicidad.-
dc.titleNuevos paradigmas comunicacionales. La publicidad de guerrillacat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons