Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11436
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorRobinat Rivadulla, José Ramón.-
dc.creatorValencia Porras, Viviana.-
dc.date.accessioned2012-03-28T11:46:14Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:25Z-
dc.date.available2012-03-28T11:46:14Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:25Z-
dc.date.created2012-02-
dc.date.issued2012-03-28-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11436-
dc.description.abstractAquest treball realitza un estudi de la imatge actual de la marca país “Colòmbia”, amb la finalitat de desenvolupar un Pla de Comunicació per al llançament d'aquesta marca a Espanya. Per aconseguir aquest objectiu s'analitza l'actual entorn colombià, els seus recursos naturals, la seva situació social i l'actual afluència de turistes al país. També s'analitza el mercat espanyol com a mercat d'origen. En el Pla de Comunicació Global, es planteja l'actual problema d'imatge que té Colòmbia a Espanya, i com el seu passat, i la ressonància que el mateix ha tingut gràcies als mitjans de comunicació, han fet que Colòmbia no sigui una de entre les destinacions triades pels espanyols, a causa de la percepció que es té de turísme d'alt risc.cat
dc.format.extent122 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherTurisme.cat
dc.subject.otherMàrqueting.cat
dc.subject.otherColòmbia.cat
dc.subject.otherTurismo.-
dc.subject.otherMarketing.-
dc.subject.otherColombia.-
dc.titlePlan de comunicación para el lanzamiento de la marca país : Colombiacat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons