Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11434
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorUgarte Calleja, Seber-
dc.creatorOlivé Samarra, Victoria-
dc.date.accessioned2012-03-29T08:39:23Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:23Z-
dc.date.available2012-03-29T08:39:23Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:23Z-
dc.date.created2012-
dc.date.issued2012-03-29-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11434-
dc.description.abstractL’aplicació de la tecnologia de Google Art Project al Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA) com a forma d’aproximació de l’art a un públic més internacional és el plantejament d’aquest treball. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació digital que comprengui aquesta eina com a principal i abasti altres mètodes interactius a xarxes socials i a altres espais de socialització 2.0. L’elaboració d’aquesta estratègia estarà basada dins un context real de l’art contemporani a Barcelona i de la seva màxima compenetració amb aquesta innovadora iniciativa.cat
dc.format.extent77 p.-
dc.language.isospa-
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherArt contemporani-
dc.subject.otherPublicitat-
dc.subject.otherWeb 2.0-
dc.subject.otherMuseu d'Art Contemporani de Barcelona (1995-)-
dc.subject.otherArte contemporáneo-
dc.subject.otherPublicidad-
dc.subject.otherGoogle Art Project-
dc.titleAfter Art. Una propuesta de implementación digital en el Museu d'Art Contemporani de Barcelona a través de Google Art Project-
dc.typeTrabajos fin de Grado-
dc.subject.udc65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses-
dc.embargo.termscap-
Aparece en las colecciones: TFG

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
After_Olive_2012.pdf2,76 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir



Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons