Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11432
Título : Nuevos paradigmas de comunicación social en el imaginario contemporáneo. El caso Lost
Autor : Costa García, Fiona
Otras materias: Sèries televisivesMateria  InternetWeb 2.0Lost (Sèrie televisiva)Series televisivasLost (Serie televisiva)
Fecha de publicación : 4-oct-2011
Resumen : El present projecte analitza el nou panorama audiovisual donat pels avanços tecnològics i l'evolució paral·lela de l'espectador com a usuari d'aquests. Les American TV series són l'objecte d'estudi a través de les quals es definirà la influència d‟Internet com a eina, la web 2.0 com a espai de diàleg i coneixement, i la narrativa hipertextual fruit de la interactivitat. Lost és l'exemple concret de American TV serie sota el qual s'explicarà com aquestes característiques són portades a la pràctica i convertides en una producció d'èxit.
URI : http://hdl.handle.net/10637/11432
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Aparece en las colecciones: TFG

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Nuevos_Costa_2011.pdf654,86 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.