Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11425
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorSantana, Eva, 1971--
dc.creatorFernández Farrés, Víctor-
dc.date.accessioned2009-07-17T11:31:36Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:16Z-
dc.date.available2009-07-17T11:31:36Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:16Z-
dc.date.created2009-
dc.date.issued2009-07-17T11:31:36Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11425-
dc.description.abstractSobre la professió del publicitari es donen estereotips, tant externs com interns, que contribueixen a generar una imatge concreta del membres que la composen. Recentment, aquesta imatge es negativa i mina la reputació, el treball i el prestigi que els professionals d’aquest camp han aconseguit al llarg dels anys. Analitzar les causes d’aquesta imatge negativa a la ment de la població i contrastar-la envers opinions de valor reconegut al sector son les bases per fallar un judici just. L’objectiu que cerca aquest treball es rebatre amb arguments sòlids i contundents la manca de veracitat dels tòpics que composen aquesta imatge.cat
dc.format.extent83 p.ca
dc.format.extent1002709 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherPublicistesca
dc.subject.otherEstereotipsca
dc.subject.otherPublicistas-
dc.subject.otherEsteriotipos-
dc.titleAnálisis y contradicción de los estereotipos que existen sobre la profesión de publicitario: los tópicos del publicitarioca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.subject.udc65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de massesca
Aparece en las colecciones: TFG

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Analisis_Fernandez_2009.pdf979,21 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.