Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11421
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorMartínez Corcuera, Raúl.-
dc.creatorBusquet Viñals, Anna.-
dc.date.accessioned2009-07-22T12:59:15Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:14Z-
dc.date.available2009-07-22T12:59:15Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:14Z-
dc.date.created2009-
dc.date.issued2009-07-22T12:59:15Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11421-
dc.description.abstractEl treball final de carrera “Comparativa de la publicitat radiofònica entre Espanya i Itàlia. Estudi de les emissores Els 40 Principals i Radio Deejay”, és un anàlisi que pretén, mitjançant un estudi de cas de dues emissores de radiofórmula privades i nacionals, una espanyola i una italiana, comparar la publicitat radiofònica entre Espanya i Itàlia en cadenes musicals. L’estudi analitza la història, el target, la programació, la publicitat i les tarifes en cada una de les dues emissores per tal de trobar les semblances i diferències entre elles. La recerca es centra amb l’anàlisi dels tipus d’anunciants, l’estructura dels espais i formats publicitaris i l’anàlisi de la publicitat emesa en cada emissora en la franja horària del matí. Se n’extreuen conclusions que utilitzem com a referència per veure si a Espanya i a Itàlia aquest tipus d’emissores de ràdio usen les mateixes estratègies organitzatives i creatives, veure si en el passat i el present han seguit i segueixen un mateix camí o no.cat
dc.format.extent75 p.ca
dc.format.extent8114058 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isocatca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherPublicitat per ràdio.ca
dc.subject.otherProgrames de ràdio musicals.ca
dc.subject.otherRàdio i llenguatge.ca
dc.subject.otherPublicidad por radio.-
dc.subject.otherProgramas de radio musicales.-
dc.subject.otherRadio y lenguaje.-
dc.titleComparativa de la publicitat radiofònica entre Espanya i Itàlia. Estudi de les emissores Els 40 Principals y Radio Deejayca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.