Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11419
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorRobinat Rivadulla, José Ramón-
dc.creatorSabaté Juncosa, Mª Teresa-
dc.date.accessioned2009-07-22T08:43:08Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:13Z-
dc.date.available2009-07-22T08:43:08Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:13Z-
dc.date.created2009-
dc.date.issued2009-07-22T08:43:08Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11419-
dc.description.abstractEl treball “Responsabilitat Social Corporativa: orígens, estat actual i tendències” pretén recollir els inicis, l’actualitat i el futur desenvolupament d’aquesta pràctica també anomenada Responsabilitat Social Empresarial (RSE), basada en la contribució activa i voluntaria a la millora social, econòmica i ambiental per part de les empreses. Per a entendre el concepte en la seva totalitat és necessari relacionar la RSC amb la Reputació Corporativa (RC) que, a la vegada, és directament proporcional a la confiança generada als stakeholders. Degut a la crisi, aquest camp està experimentant una evolució de la RSC 1.0 a la RSC 2.0 que es veurà desenvolupada al llarg d’aquest treball.cat
dc.format.extent73 p.ca
dc.format.extent660334 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherResponsabilitat social de l'empresaca
dc.subject.otherImatge corporativaca
dc.subject.otherPatrocinica
dc.subject.otherResponsabilidad social de la empresa-
dc.subject.otherImagen corporativa-
dc.subject.otherPatrocinio-
dc.titleResponsabilidad social corporativa: orígenes, estado actual y tendenciasca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.subject.udc65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de massesca
Aparece en las colecciones: TFG

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Responsabilidad_Sabate_2009.pdf644,86 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.