Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11406

Sobre el Art Director. Paradigmas creativos: W. Addison, P. Rand y F. Depero


Vista previa

Ver/Abrir:
 Sobre_Comadran_2010.pdf
11,71 MB
Adobe PDF
Título : Sobre el Art Director. Paradigmas creativos: W. Addison, P. Rand y F. Depero
Autor : Comadrán de Frutos, Yvonne.
Resumen : El present projecte descriu els inicis de la comunicació visual i la importància d’aquesta per els comerços que van néixer a rel de la Revolució Industrial. Analitza el moviment modern i l’aparició de la figura del Art Director als Estats Units en una època liderada per l’Avantguardisme i el Futurisme. S’endinsa en els treballs de tres figures importants en el món del disseny gràfic: William Addison, Paul Rand i Fortunato Depero. L’objectiu d’aquest treball es mostrar la influencia d’aquestes figures en la publicitat.
URI : http://hdl.handle.net/10637/11406
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Fecha de publicación : 19-abr-2010
Centro : Universitat Abat Oliba CEU
Aparece en las colecciones: TFG





Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.