Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11398
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorUgarte Calleja, Seber.-
dc.creatorOliver Talavera, Laura.-
dc.date.accessioned2009-02-26T15:26:41Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:58Z-
dc.date.available2009-02-26T15:26:41Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:58Z-
dc.date.created2009-
dc.date.issued2009-02-26T15:26:41Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11398-
dc.description.abstractEl present treball és un estudi a nivell global i individual sobre marques, i especialment les lovemarks, i els diferents vincles emocionals que motiven i impulsen el culte de determinats béns i serveis. L’estudi està enfocat a dos nivells: el del consumidor i el dels planificadors estratègics de marca.cat
dc.format.extent69 p.ca
dc.format.extent6510577 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherMarques de fàbrica.ca
dc.subject.otherComportament dels consumidors.ca
dc.subject.otherImatge corporativa.ca
dc.subject.otherPlanificació estratègica.ca
dc.subject.otherMarcas de fábrica.-
dc.subject.otherComportamiento de los consumidores.-
dc.subject.otherImagen corporativa.-
dc.subject.otherPlanificación estratégica.-
dc.titleLovemarks: lealtad más allá de la razónca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.