Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11393
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorOrtuño Flamerich, Roger.-
dc.creatorRaya Manresa, Sara.-
dc.date.accessioned2009-02-24T16:17:35Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:55Z-
dc.date.available2009-02-24T16:17:35Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:55Z-
dc.date.created2008-
dc.date.issued2009-02-24T16:17:35Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11393-
dc.description.abstractEl present treball compta amb dues parts. La primera es una recopilació sobre temes relacionats amb el correu electrònic i el seu ús: la seva història; els elements que el composen; serveis i programes que ofereix, l´ús d’aquesta eina; l’importància d´aquest dins del e-marketing; la seva efectivitat com a eina de marketing; atributs que se li assignen; les seves principals aplicacions; legislació que el regula; i altres dades que poden ser de gran utilitat a l´hora de fer una tramesa de correu electrònic. La segona part d´aquest treball conté una investigació quantitativa sobre alguns elements o variables que poden influir en l´efectivitat final de la tramesa massiva de correus electrònics realitzada per una empresa amb finalitat comercial.cat
dc.format.extent78 p.ca
dc.format.extent1042344 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherCorreu electrònic.ca
dc.subject.otherMàrqueting per Internet.ca
dc.subject.otherLegislació.ca
dc.subject.otherCorreo electrónico.-
dc.subject.otherMarketing por Internet.-
dc.subject.otherLegislación.-
dc.titleEl e-mail marketing como herramienta de comunicación de OLR Software SLca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.