Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11391
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorSauret i Pont, Jordi, 1968-.-
dc.creatorRicart Elias, Luisa.-
dc.date.accessioned2009-02-27T11:16:09Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:54Z-
dc.date.available2009-02-27T11:16:09Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:54Z-
dc.date.created2009-
dc.date.issued2009-02-27T11:16:09Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11391-
dc.description.abstractEn aquest treball es pretén desenvolupar el llançament publicitari d’una nova marca per a un determinat grup empresarial, escollint, a l’efecte, com a hipòtesi de treball, el grup PUIG, i dins del mateix, dues de les seves tres divisions, les que tenen com a objecte fragàncies i cosmètica, l’anomenada “Prestige” (selectiu) i la coneguda com a “Beauty” (“mass market”). Es realitzarà, primer, un estudi del client, per comprendre millor les seves necessitats, s’analitzarà, seguidament, l’estat del mercat i de la competència, descobrint aquí que ninguna de les marques que es contemplen és exclusiva per al “target” “senior”, i s’entrarà, després, ja de ple, en el nucli de l’assessorament, escollint “target” (dones “seniors”) i segment (selectiu), apuntant l’oportunitat de dotar a una marca selectiva d’una comunicació agradable. Finalment, es realitzaran els corresponents projecte i “briefing” i es dissenyarà la campanya: “naming”, “packs”, anuncis...cat
dc.format.extent73 p.ca
dc.format.extent5080031 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherPublicitat.ca
dc.subject.otherCosmètics.ca
dc.subject.otherPublicidad.-
dc.subject.otherCosméticos.-
dc.titleCreación de una marca cosmética y su comunicaciónca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.