Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11389
Título : Brand Entertainment y nuevas vías de construcción de marcas
Autor : Bufferne Lorenzo-Penalva, Sofía
Otras materias: Marques de fàbricaPublicitatMitjans de comunicació de massaMarcas de fábricaMateria  PublicidadMateria  Medios de comunicación de masas
Fecha de publicación : 23-nov-2010
Resumen : Aquest treball pretén analitzar la situació actual del món publicitari on les noves vies de comunicació, especialment el Brand Entertainment, són cada vegada més nombroses i diverses per fer front al declivi de l'era convencional en un nou entorn i amb un consumidor evolucionat. La segona part consta d'un apartat pràctic en el qual es realitza una enquesta per veure en quin grau afecta i és efectiva la publicitat tradicional així com les noves formes de publicitat. A més de l'opinió de gent del carrer, s'han realitzat diverses entrevistes a professionals de l'entorn publicitari que han aprofundit en aquest tema.
URI : http://hdl.handle.net/10637/11389
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Aparece en las colecciones: TFG

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Brand_Bufferne_2010.pdf352,82 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.