Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11383
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorMaruny Gispert, Albert-
dc.creatorMas Gil, Gloria-
dc.date.accessioned2008-10-16T15:21:57Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:48Z-
dc.date.available2008-10-16T15:21:57Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:48Z-
dc.date.created2008-
dc.date.issued2008-10-16T15:21:57Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11383-
dc.description.abstractAmb freqüència s’associen les “Relacions Públiques” amb el “below the line”, qüestió que cal ser estudiada observant tant el punt de vista del propi sector de les relacions públiques com el del marketing i la comunicació publicitària, creadors aquests dos últims de la expressió i la categoria below the line. En plena “Era de la comunicació”, és imprescindible analitzar l’esmentada relació, tenint en compte el paper que juguen els nous mitjans emergents en el desenvolupament de les relacions públiques. Ens trobem en un nou entorn on desenvolupar aquesta professió únicament a través dels mitjans tradicionals poc té a veure amb la realitat del present. Avui les noves tecnologies i mitjans emergents ens porten a una “nova generació de la comunicació” on els professionals s’enfronten a nous conceptes que qüestionen l’antiga classificació de mitjans i disciplines above i below the line.cat
dc.format.extent107 p.ca
dc.format.extent5266390 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherRelacions públiquesca
dc.subject.otherMàrqueting directeca
dc.subject.otherPublicitatca
dc.subject.otherRelaciones públicas-
dc.subject.otherMarketing directo-
dc.subject.otherPublicidad-
dc.titleLas relaciones públicas: ¿below the line?ca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.subject.udc65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de massesca
Aparece en las colecciones: TFG

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Relaciones_Mas_2008.pdf5,14 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.