Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11382
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorOteo Soler, Francisco-
dc.creatorPurcallà Ariño, Xavier.-
dc.date.accessioned2008-03-11T15:18:29Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:47Z-
dc.date.available2008-03-11T15:18:29Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:47Z-
dc.date.created2008-
dc.date.issued2008-03-11T15:18:29Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11382-
dc.description.abstractAquest treball analitza la figura mediàtica de Ronaldinho i pretén arribar a una conclusió sobre la capacitat del jugador brasiler per influir en el comportament dels consumidors. Durant la elaboració d’aquest treball es demostra si Ronaldinho es una aposta segura d’èxit a l’hora de publicitar la marca o els productes d’una empresa o d’un anunciant, és a dir, concloure si resulta encertat apostar per Ronaldinho com prescriptor de marques comercials.cat
dc.format.extent74, 30 p.ca
dc.format.extent508078 bytes-
dc.format.extent10025896 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherRonaldinho.ca
dc.subject.otherPublicitat.ca
dc.subject.otherMarques de fàbrica.ca
dc.subject.otherPublicidad.-
dc.subject.otherMarcas de fábrica.-
dc.titleEl fenómeno Ronaldinho como prescriptor de marcas comercialesca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.