Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11376
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorUgarte Calleja, Seber.-
dc.creatorBallesta Ferrer, Ángela-
dc.date.accessioned2008-03-04T16:42:45Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:42Z-
dc.date.available2008-03-04T16:42:45Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:42Z-
dc.date.created2008-
dc.date.issued2008-03-04T16:42:45Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11376-
dc.description.abstractAquest treball analitza quins trets de la personalitat de la Hillary Rodham Clinton han influït en la creació de la seva imatge pública i quines estratègies de comunicació l'han convertit, d'entre totes les dones del panorama polític d'Estats Units, en la primera dona candidata a la presidència.cat
dc.format.extent86 p.ca
dc.format.extent732656 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherPolítica.ca
dc.subject.otherMitjans de comunicació de massa.ca
dc.subject.otherClinton Hillary Rodham.ca
dc.subject.otherEstats Units d'Amèrica.ca
dc.subject.otherMedios de comunicación de masas.-
dc.subject.otherEstados Unidos.-
dc.titleHillary Clinton, un sueño americano en femeninoca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.