Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11370
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorCampmany Muñoz, Miquel-
dc.creatorAnfruns Nogués, Marta-
dc.date.accessioned2008-07-25T08:36:37Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:38Z-
dc.date.available2008-07-25T08:36:37Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:38Z-
dc.date.created2008-
dc.date.issued2008-07-25T08:36:37Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11370-
dc.description.abstractAquest treball pretén aprofundir en la relació que s’estableix entre el producte i la marca. En mercats hiperfragmentats, com els actuals, l’extensió de línia no és la millor opció a llarg termini. Mirem al mercat com quelcom fix quan els consumidors pensen en categories. Hem d’innovar, introduir nous productes en un altre context, crear una nova categoria a través del marketing lateral. L’extensió de marca no és la solució si aquesta malmet la coherència de significats, només esdevindrà lícit estirar la marca que ja es té si el seu posicionament ho permet. Una vegada creada la nova categoria és millor introduir el producte sota una nova marca.cat
dc.format.extent158 p.ca
dc.format.extent2100378 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherMàrqueting.ca
dc.subject.otherMarques de fàbrica.ca
dc.subject.otherMarketing.-
dc.subject.otherMarcas de fábrica.-
dc.titleNuevas categorías para nuevas marcasca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.