Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11367
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorCampmany Muñoz, Miquel-
dc.creatorTrias de Bes Agell, Elena-
dc.date.accessioned2008-07-22T10:50:38Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:37Z-
dc.date.available2008-07-22T10:50:38Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:37Z-
dc.date.created2008-
dc.date.issued2008-07-22T10:50:38Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11367-
dc.description.abstractEl present projecte està orientat a investigar una tendència cada cop més influent dintre del panorama publicitari espanyol i internacional: la Publicitat Emocional. En els últims anys s’ha constatat una important evolució de la comunicació publicitària, que ha anat substituent el seu caràcter principalment informatiu i racional per un altre més emocional que aposta pels sentiments del consumidor. En aquest context, es pretén demostrar la superioritat d’aquest enfocament publicitari a l’hora d’establir una relació més propera, fidel i duradora amb el consumidor. Per això, la primera part del treball abordarà la realitat de les marques davant les noves exigències del mercat, mentre que la de tipus pràctic s’orientarà a analitzar la publicitat de vuit categories d’alimentació amb l’objectiu de determinar quina tipologia publicitària preval i quina és més efectiva per connectar amb el consumidor del s.XXIcat
dc.format.extent87 p.ca
dc.format.extent2416697 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherPublicitat.ca
dc.subject.otherAspectes psicològics.ca
dc.subject.otherConsumidors.ca
dc.subject.otherPublicidad.-
dc.subject.otherAspectos psicológicos.-
dc.subject.otherConsumidores.-
dc.titleLa publicidad emocional y su presencia en el sector de la alimentaciónca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.