Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11366

Las promociones gratuitas y de venta opcional en la prensa: el caso de El Periódico de Catalunya y de ADN


Vista previa

Ver/Abrir:
 Promociones_Ferran_2008_1.pdf
593,83 kB
Adobe PDF

Ver/Abrir:
 Promociones_Ferran_2008_2.pdf
426,47 kB
Adobe PDF
Título : Las promociones gratuitas y de venta opcional en la prensa: el caso de El Periódico de Catalunya y de ADN
Autor : Ferran Morgado, Ainhoa.
Resumen : L’estudi es centra en el fenòmen de les promocions dins del sector de la premsa impresa i la seva repercussió en el negoci editorial des de la doble perspectiva d’un diari de pagament i un altre gratuït, prenent com a model l’activitat promocional d' El Periódico de Catalunya (2003- 2008) i d' ADN (2006- 2008).
URI : http://hdl.handle.net/10637/11366
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Fecha de publicación : 22-jul-2008
Centro : Universitat Abat Oliba CEU
Aparece en las colecciones: TFG





Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.