Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11363
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorDíez Bosch, Miriam-
dc.creatorSala Costa, Judith.-
dc.date.accessioned2010-11-22T16:32:03Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:35Z-
dc.date.available2010-11-22T16:32:03Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:35Z-
dc.date.created2010-
dc.date.issued2010-11-22T16:32:03Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11363-
dc.description.abstractL’entorn canviant d’internet ha significat una transformació en la forma de distribució de la informació de les agències de notícies. L’ACN, una agència jove, amb només deu anys d’història, ha fet del teletreball, el multiformat, les noves tecnologies i la polivalència les seves raons de ser.cat
dc.format.extent63 p.ca
dc.format.extent474402 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isocatca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherAgències de notíciesca
dc.subject.otherInternetca
dc.subject.otherAgencias de noticias-
dc.titleInternet i les agències de notícies: el cas de l’ACN (Agència Catalana de Notícies)ca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.