Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11361
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorRobinat Rivadulla, José Ramón.-
dc.creatorMiranda Llaquet, Cristina.-
dc.date.accessioned2018-06-26T15:46:57Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:33Z-
dc.date.available2018-06-26T15:46:57Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:33Z-
dc.date.issued2018-01-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11361-
dc.description.abstractAquest document recull un anàlisi sobre la importància en l’actualitat del turisme educatiu internacional, la necessitat actual de construir una Marca Ciutat potent, el coneixement i lideratge de la ciutat de Melbourne en aquest àmbit com a ciutat pionera i la proposta d’implementar l’estratègia a la ciutat de Barcelona.cat
dc.description.abstractEste documento recoge un análisis sobre la importancia en la actualidad del turismo educacional internacional, la necesidad actual de construir una Marca Ciudad potente, el conocimiento y liderazgo de la ciudad de Melbourne en este ámbito como ciudad pionera y la propuesta de implementar la estrategia en la ciudad de Barcelona.spa
dc.description.abstractThe following document analyses the importance of the international educational tourism, as well as the need to build a powerful City Brand. The knowledge and leadership of the city of Melbourne in this area as a pioneer city and a proposal to implement the strategy in the city of Barcelona.eng
dc.format.extent93 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherEstudiants estrangers.cat
dc.subject.otherTurisme.cat
dc.subject.otherMàrqueting.cat
dc.subject.otherEstudiantes extranjeros.-
dc.subject.otherTurismo.-
dc.subject.otherMarketing.-
dc.titleEstudiantes internacionales, una nueva apuesta para Barcelonacat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons