Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11360
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorMenal Casas, Jorge-
dc.creatorOrtega Muñoz, Armonía.-
dc.date.accessioned2013-04-12T10:51:50Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:32Z-
dc.date.available2013-04-12T10:51:50Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:32Z-
dc.date.created2012-
dc.date.issued2013-04-12-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11360-
dc.description.abstractAquest treball analitza la tecnologia del Smartphone i les implicacions d’aquests dins d’Espanya en relació al màrqueting i a l’antropologia, principalment. El Smartphone s’ha convertit en un utensili que va més enllà d’un simple telèfon, convertint-se en agenda, ràdio, televisió i bastants aplicacions més. El grau de penetració d’aquest s’ha incrementat exponencial-ment, especialment en menors d’edat, i això, està modificant la nostra forma d’actuar i mantenir relacions, i per tant les opcions de màrqueting disponibles a través del mateix, presents i futures.cat
dc.format.extent165 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherTelèfons intel·ligents.cat
dc.subject.otherMàrqueting.cat
dc.subject.otherAntropologia.cat
dc.subject.otherEspanya.cat
dc.subject.otherTeléfonos inteligentes.-
dc.subject.otherMarketing.-
dc.subject.otherAntropología.-
dc.subject.otherEspaña-
dc.titleEl smartphone y sus implicaciones de marketing y antropológicas: la situación de España respecto al entorno internacionalcat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons