Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11355

La funcionalidad de la contrapublicidad: ¿Movimiento social o herramienta de comunicación?


Vista previa

Ver/Abrir:
 Funcionalidad_Borras_2014.pdf
25,94 MB
Adobe PDF
Título : La funcionalidad de la contrapublicidad: ¿Movimiento social o herramienta de comunicación?
Autor : Borrás Salmerón, Paula.
Resumen : Aquest projecte estudia l’ambigu concepte de contrapublicitat des d’una doble vessant: la social i la publicitària. La primera, tractarà aquest fenomen des del prisma d’aquells grups de caràcter activista que utilitzen la contrapublicitat com rebuig i protesta dins del moviment anticonsumista. A la segona s’estudiarà la contrapublicitat des del discurs publicitari i l’entramat legislatiu que el regula, dins el marc de la publicitat comparativa i/o il·lícita. Com es conclourà, en ambdós casos es tracte d’un discurs de caràcter divulgatiu que atenta conra els interessos de la marca o marques que el protagonitzen.
URI : http://hdl.handle.net/10637/11355
Derechos: info:eu-repo/semantics/openAccess
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Fecha de publicación : 6-jun-2014
Centro : Universitat Abat Oliba CEU
Aparece en las colecciones: TFG





Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons