Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11338
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorFreire Sánchez, Alfonso.-
dc.creatorSerrano Casals, Ariadna.-
dc.date.accessioned2015-04-16T10:30:30Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:17Z-
dc.date.available2015-04-16T10:30:30Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:17Z-
dc.date.created2015-01-
dc.date.issued2015-04-16-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11338-
dc.description.abstractLa dona és cada vegada més present en el món de la comunicació publicitària, però avui en dia, la seva presència encara segueix essent mínima en els departaments de creativitat. En una primera part es pretén reflectir la realitat laboral i social que empeny la participació de la dona en el món publicitari, al mateix temps que un sostre de vidre imperceptible frena la seva presència en llocs de rellevància. En una segona part, s’analitza quins canvis o tendències pot suposar aquesta escalada de la dona en llocs de direcció i creativitat.cat
dc.format.extent86 p.cat
dc.language.isocatcat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherPublicitat.cat
dc.subject.otherCreativitat.cat
dc.subject.otherDones.cat
dc.subject.otherPublicidad.-
dc.subject.otherCreatividad.-
dc.subject.otherMujeres.-
dc.titleComunicació publicitària femenina: el paper de la dona en l’àmbit de la creativitat en el segle XXIcat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons