Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11336
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorBarrabino García-Manso, Andreu-
dc.creatorMaldonado Montull, Josep Lluís-
dc.date.accessioned2016-07-29T08:39:55Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:15Z-
dc.date.available2016-07-29T08:39:55Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:15Z-
dc.date.created2015-01-
dc.date.issued2016-07-29-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11336-
dc.description.abstractEl present treball pretén demostrar la importància de tenir una bona estratègia de marketing en un context on els nous formats i vies de comunicació han canviat. Captar l’atenció dels usuaris passa per utilitzar missatges originals, que enganxin i sorprenguin. El cas de les cerveses Moritz és un bon exemple per a conèixer algunes accions de marketing efectives, gràcies a la seva coherència i al fort posicionament de marca amb Barcelona des dels seus inicis. Tanmateix, la marca reuneix una sèrie de característiques per poder considerar-se una lovemark, perquè Moritz significa molt més que una simple beguda refrescant.cat
dc.format.extent92 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherMàrqueting.cat
dc.subject.otherConstrucció de marca (Màrqueting).cat
dc.subject.otherCervesa.cat
dc.subject.otherMoritz.cat
dc.subject.otherMarketing.-
dc.subject.otherConstrucción de marca (Marketing).-
dc.subject.otherCerveza.-
dc.titleMoritz: La cerveza con un marketing fresco y carácter barcelonéscat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons