Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11316
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials-
dc.contributorRuiz-Viñals, Carme-
dc.creatorColmenero Colmenero, Cristina.-
dc.date.accessioned2014-06-10T13:55:51Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:51:51Z-
dc.date.available2014-06-10T13:55:51Z-
dc.date.available2020-07-09T10:51:51Z-
dc.date.created2014-01-
dc.date.issued2014-06-10-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11316-
dc.description.abstractL’objecte d’estudi d’aquest projecte final, és el mercat del vi espanyol als Estats Units. Es tracta d’un mercat relativament jove degut a que la cultura del vi per un nord-americà amb una renda mitja es nova. Encara així, els Estats Units es el tercer país amb major consum per volum del món. Per tal de poder entendre millor aquest mercat, s’estudiaran les diferents característiques del país, les regions on es produeix el vi i la seva distribució i els diferents agents que s’impliquen en aquest procés en el país. Un cop analitzat els aspectes econòmics i les característiques més importants d’Estats Units, es realitzarà una anàlisi de l’oferta i de la demanda del sector del vi en aquest país per poder realitzar una comparativa més endavant amb el mercat del vi espanyol i de la perspectiva que es té a Estats Units sobre aquest tipus de vi. Un aspecte molt important que s’ha observat es la dificultat d’accés al mercat del vi a Estats Units. Per això, s’ha dedicat un capítol sencer a analitzar els diferents controls i regulacions que s’han de tenir en compte alhora d’importar vi a aquest país americà. Per últim, es realitza un anàlisi del mercat del vi espanyol i la perspectiva que es té dels vins espanyols a Estats Units. En aquest capítol s’analitzarà sobre tot la producció, el consum i les exportacions espanyoles i s’explicarà amb detall el concepte de denominacions d’origen.cat
dc.format.extent84 p.cat
dc.language.isocatcat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherIndústria vinícola.cat
dc.subject.otherComerç exterior.cat
dc.subject.otherEspanya.cat
dc.subject.otherEstats Units d'Amèrica.cat
dc.subject.otherIndustria vinícola.-
dc.subject.otherComercio exterior.-
dc.subject.otherEspaña-
dc.subject.otherEstados Unidos.-
dc.titleEl mercat del vi espanyol als Estats Unitscat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons