Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11302
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials-
dc.contributorOlmo Arriaga, José Luis del.-
dc.creatorMasár Vieites, Laura Virginia.-
dc.date.accessioned2014-12-17T15:41:20Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:51:40Z-
dc.date.available2014-12-17T15:41:20Z-
dc.date.available2020-07-09T10:51:40Z-
dc.date.created2014-09-
dc.date.issued2014-12-17-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11302-
dc.description.abstractLes empreses intenten obrir mercats nous constantment, aconseguint atraure nous clients objectiu i augmentar el reconeixement de la marca. Aquest treball investiga el cóm i per què el patrocini d'atletes, per a que aquests representin els productes d'una empresa, ja que és una eina cada vegada més àmplia i popular en el màrqueting mix de les empreses. Michael Jordan, un estel retirada de bàsquet, ha rebut molta atenció dels mitjans publicitaris i ha representat sota patrocini a diversos productes. Especialment el seu contracte de patrocini amb Nike, Inc. s'ha convertit en un excel·lent cas d'estudi per analitzar la tendència actual que suposa patrocinar atletes en el mercat internacional. Els resultats d'aquest cas d'estudi ajuden a entendre els factors que poden influir en èxit de les empreses quan decideixen patrocinar a un atleta com a part de la seva estratègia de màrqueting.cat
dc.format.extent70 p.cat
dc.language.isoengcat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherPatrocini esportiu.cat
dc.subject.otherAtletes.cat
dc.subject.otherMàrqueting.cat
dc.subject.otherNike.cat
dc.subject.otherJordan, Michael.cat
dc.subject.otherPatrocinio deportivo.-
dc.subject.otherAtletas.-
dc.subject.otherMarketing.-
dc.titleAthlete endorsement as a marketing strategy: a case study of Nike and Michael Jordancat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons