Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11044
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Psicologia-
dc.contributorAcereda Extremiana, Amparo-
dc.creatorHernández Miras, Marina-
dc.date.accessioned2012-03-28T11:25:55Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:44:55Z-
dc.date.available2012-03-28T11:25:55Z-
dc.date.available2020-07-09T10:44:55Z-
dc.date.created2012-
dc.date.issued2012-03-28-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11044-
dc.description.abstractQuan ens preguntem sobre la superdotació, o més concretament, sobre un nen superdotat, ens ve al cap aquell nen repel·lent que moltes vegades hem pogut tenir a la classe, un nen setciències, amb ulleres, aïllat, amb un llibre sota el braç i al que tots el coneixen com el “pilota del professor”. Això, és un estereotip, i com a tal, és erroni. És per això i per altres raons, pel que hem decidit realitzar aquest projecte ja que, el que volem és conèixer més sobre la superdotació i tot el que l’envolta.cat
dc.format.extent84 p.cat
dc.language.isocatcat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherSuperdotatscat
dc.subject.otherPsicologia pedagògicacat
dc.subject.otherSuperdotados-
dc.subject.otherPsicología pedagógica-
dc.titleLa Identificación de la superdotación : un estudio empíricocat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.subject.udc159.9 - Psicologiacat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons