Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11030
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Psicologia-
dc.contributorAmado Luz, Laura-
dc.creatorAnfruns Nomen, Ares-
dc.date.accessioned2008-03-05T11:17:38Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:44:48Z-
dc.date.available2008-03-05T11:17:38Z-
dc.date.available2020-07-09T10:44:48Z-
dc.date.created2007-
dc.date.issued2008-03-05T11:17:38Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11030-
dc.description.abstractEl treball és una revisió d’un trastorn infantil molt important avui en dia anomenat Trastorn per Dèficit d’Atenció e Hiperactivitat (TDAH). Poc a poc i a mesura que profunditzes en les seves pàgines, es responen les més rellevants qüestions que avui es plantegen sobre aquest tema els pares i els professors dels nens hiperactius. El treball ofereix una clara visió de conjunt d’un trastorn que ho és tot menys simple. A qui ho pateix, o als qui conviuen amb nens hiperactius provoca un gran malestar i un deteriorament significatiu en l’àmbit familiar, escolar i/o personal. Ens interessa destacar que hem d’ajudar a aquests nens a entrar a l’edat adulta amb la millor educació possible, havent adquirit habilitats útils per la vida, unes bones relacions familiars i confiant en sí mateixos. En síntesis, aquest treball és un intent d’oferir a les families i als terapeutes que es troben davant la meta de tractar a aquests nens unes nocions bàsiques sobre el trastorn així com programes de tractament que incorporen les tècniques d’intervenció que han demostrat major eficacia.cat
dc.format.extent59 p.ca
dc.format.extent295488 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherTrastorns per dèficit d'atenció en els infantsca
dc.subject.otherHiperactivitat infantilca
dc.subject.otherTrastornos por déficit de atención en los niños-
dc.subject.otherHiperactividad infantil-
dc.titleIntervención grupal en niños con trastorno por déficit de atención con hiperactividad desde un enfoque cognitivo-conductualca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.subject.udc159.9 - Psicologiaca
Aparece en las colecciones: TFG

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Intervencion_Anfruns_2007.pdf281,17 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.