Citation

Bibliographic manager

Abstract

L'alça de la importància de les empreses socials i de la responsabilitat social corporativa en l'empresa tradicional ha provocat en els últims dos anys, 2017 i 2018, un creixement exponencial en oferta universitària formativa en estudis de postgrau sobre Economia Social. L'objectiu d'aquest treball és buscar la visualizació del Màster oficial en Gestió i Comunicació en Entitats Socials i Solidàries de la Universitat Abat Oliba CEU, per a incrementar el nombre d´alumnes i ésser un referent en el sector a nivell nacional i internacional. Es busca trobar el seu valor diferencial destacant enfront de la competència. Pel que es realitzarà un pla de comunicació estratègic del màster per a saber, quin, com i quan comunicar i a quins públics, contemplant els mitjans i els recursos humans i tècnics dels quals compte, arribant a la conclusió que és fonamental el seu posicionament SEO en Internet i que s'ha de potenciar el mòdul de Comunicació Social que és el que diferència al màster en Gestió i Comunicació d'Entitats Socials i Solidàries de la UAO CEU de la competència, i és on s'han d'enfocar tots els esforços i els recursos.

Collections

Loading...