Universitat Abat Oliba CEU. Departament de PsicologiaAmado Luz, LauraAnfruns Nomen, AresAmado Luz, Laura2008-03-052020-07-092008-03-052020-07-0920072008-03-05http://hdl.handle.net/10637/11030El treball és una revisió d’un trastorn infantil molt important avui en dia anomenat Trastorn per Dèficit d’Atenció e Hiperactivitat (TDAH). Poc a poc i a mesura que profunditzes en les seves pàgines, es responen les més rellevants qüestions que avui es plantegen sobre aquest tema els pares i els professors dels nens hiperactius. El treball ofereix una clara visió de conjunt d’un trastorn que ho és tot menys simple. A qui ho pateix, o als qui conviuen amb nens hiperactius provoca un gran malestar i un deteriorament significatiu en l’àmbit familiar, escolar i/o personal. Ens interessa destacar que hem d’ajudar a aquests nens a entrar a l’edat adulta amb la millor educació possible, havent adquirit habilitats útils per la vida, unes bones relacions familiars i confiant en sí mateixos. En síntesis, aquest treball és un intent d’oferir a les families i als terapeutes que es troben davant la meta de tractar a aquests nens unes nocions bàsiques sobre el trastorn així com programes de tractament que incorporen les tècniques d’intervenció que han demostrat major eficacia.59 p.295488 bytesapplication/pdfspaopen accessTrastorns per dèficit d'atenció en els infants.Hiperactivitat infantil.Trastornos por déficit de atención en los niños.Hiperactividad infantil.Intervención grupal en niños con trastorno por déficit de atención con hiperactividad desde un enfoque cognitivo-conductualTrabajos fin de GradoAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)159.9 - Psicologiahttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es