Turu Tarré, MariaVentura Vizuete, LauraUniversitat Abat Oliba CEU. Departament d'Educació i Humanitats2019-01-292020-07-092019-01-292020-07-092018-06http://hdl.handle.net/10637/11495El foment de la lectura és una de les grans preocupacions al panorama actual de l’educació. La qüestió que ens plantegem, doncs, és: per què volem que llegeixin els nens? Només tenint en compte quina és la finalitat de l’educació literària els mestres podran dur a terme la seva tasca d’una forma real i vertadera.El fomento de la lectura es una de las grandes preocupaciones en el panorama actual de la educación. La cuestión que nos planteamos, entonces, es: ¿por qué queremos que lean los niños? Solo teniendo presente cuál es la finalidad de la educación literaria los maestros podrán llevar a cabo su labor de un modo real y verdadero.Reading encouragement is one of the biggest issues in education’s current outlook. The question we try to contemplate, thus, is the following one: why do we want children to read? Only if we have in mind which the aim of literature’s education is, the teacher will be able to accomplish their work in a real and true way.60 p.spaopen accessAnimació a la lectura.Ensenyament de la literatura.Mitologia.Animación a la lectura.Enseñanza de la literatura.Mitología.El amor como principio educativo en la literatura: su acción a través de la lecturaTrabajos fin de Máster37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliureinfo:eu-repo/semantics/openAccesshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es