Parra Rodríguez, CarmenCrusellas Franquesa, JordiUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials2024-01-302024-01-302023-09http://hdl.handle.net/10637/15239Aquest treball recull la creació d'I-Talent, la consultoria social de la Fundació Adsis Barcelona. Creada amb els objectius d'aportar valor positiu a les empreses i poder diversificar els ingressos de l'entitat. A través d’aquesta iniciativa s’ofereix un guia per altres entitats que vulguin realitzar projectes socials similars destinats a empreses. Es destaca l'estudi de mercat dut a terme i el pla de màrqueting de la consultoria.Este trabajo recoge la creación de I-Talent, la consultoría social de la Fundación Adsis Barcelona. Creada con los objetivos de aportar valor positivo a las empresas y poder diversificar los ingresos de la entidad. A través de esta iniciativa se ofrece una guía para otras entidades que quieran realizar proyectos similares destinados a empresas. Se destaca el estudio de mercado llevado a cabo y el plan de márquetin de la consultoría.This work encompasses the creation of I-Talent, the social consulting of the Fundación Adsis Barcelona. Established with the objectives of providing positive value to businesses and diversifying the organization's income. Through this initiative, a guide is offered for other entities interested in conducting similar projects aimed at businesses. The executed market research and the marketing plan of the consultancy are highlighted.otheropen accessMarketing en Internet.Empresas de inserción.Asesores de empresas.Estudios de mercado.I-Talent, de la Fundació Adsis Barcelona : estratègia de creació i posicionament d'una consultoria especialitzada en diversitat i inclusió mitjançant l'estudi de mercat i el pla de màrquetingTrabajos fin de Másterhttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es