Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11521
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorLacarte Rodríguez, Agustina-
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament d'Educació i Humanitats-
dc.creatorPujol Perich, Judit-
dc.date.accessioned2017-12-11T12:48:39Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:57:28Z-
dc.date.available2017-12-11T12:48:39Z-
dc.date.available2020-07-09T10:57:28Z-
dc.date.created2017-07-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11521-
dc.description.abstractAquest treball recull una investigació que pretén estudiar la viabilitat dels còmics com a nou recurs educatiu. L'objectiu és descobrir si, a través d’aquest material, es pot ajudar a impulsar la millora acadèmica dels estudiants i alhora potenciar la seva motivació.cat
dc.format.extent279 p.cat
dc.language.isoengcat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherEducació primària.cat
dc.subject.otherCòmics.cat
dc.subject.otherEducación primaria.-
dc.subject.otherCómics.-
dc.titleComics in educationcat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.subject.udc373 - Ensenyament primari i secundaricat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons