Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/10637/11519
El síndrome de Asperger. Intervención psicoeducativa
Título : | El síndrome de Asperger. Intervención psicoeducativa |
Autor : | Jiménez Belmonte, Marta |
Resumen : | Aquest Treball Final de Grau, es basa en una revisió i aprofundiment teòric sobre el Síndrome d'Asperger, que justifica la part pràctica del treball. S'ha investigat sobre els seus orígens, definició, característiques, teories, evolució, diagnòstic, pautes d'intervenció i inclusió. Actualment en els centres ordinaris, es detecten multituds de casos de nens i nenes amb Síndrome d'Asperger. En aquest treball es vol esbrinar si els alumnes amb aquest síndrome podrien cursar la seva escolarització, integrats en un centre ordinari. Conseqüentment, s'ha dut a terme una proposta d'intervenció psicoeducativa, fonamentada en una situació real. |
URI : | http://hdl.handle.net/10637/11519 |
Derechos: | info:eu-repo/semantics/openAccess L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
Fecha de publicación : | 3-ene-2017 |
Centro : | Universitat Abat Oliba CEU |
Aparece en las colecciones: | TFG |
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons