Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/10637/11517
Registro completo de metadatos
Campo DC | Valor | Lengua/Idioma |
---|---|---|
dc.contributor | Turu Tarré, Maria | - |
dc.contributor | Universitat Abat Oliba CEU. Departament d'Educació i Humanitats | - |
dc.creator | Forte Bello, Jessica | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-03T19:06:16Z | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-09T10:57:25Z | - |
dc.date.available | 2017-01-03T19:06:16Z | - |
dc.date.available | 2020-07-09T10:57:25Z | - |
dc.date.created | 2016-07 | - |
dc.date.issued | 2017-01-03 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10637/11517 | - |
dc.description.abstract | Aquest treball busca donar a conèixer les interpretacions que s'han fet al llarg dels anys sobre la temàtica d'Alícia al País de les Meravelles de Lewis Carroll, i la proposta d'una nova interpretació amb la finalitat de trobar una justificació vàlida per fomentar la seva lectura als col·legis. | cat |
dc.format.extent | 51 p. | cat |
dc.language.iso | spa | cat |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | - |
dc.rights | L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | - |
dc.source | RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) | - |
dc.subject.other | Contes. | cat |
dc.subject.other | Literatura. | cat |
dc.subject.other | Educació primària. | cat |
dc.subject.other | Psicoanàlisi. | cat |
dc.subject.other | Cuentos. | - |
dc.subject.other | Educación primaria. | - |
dc.subject.other | Psicoanálisis. | - |
dc.title | La interpretación de "Alicia en el país de las maravillas" desde una perspectiva educativa | cat |
dc.type | Trabajos fin de Grado | cat |
dc.subject.udc | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | cat |
dc.embargo.terms | cap | cat |
dc.centro | Universitat Abat Oliba CEU | - |
Aparece en las colecciones: | TFG |
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons