Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/10637/11513
Registro completo de metadatos
Campo DC | Valor | Lengua/Idioma |
---|---|---|
dc.contributor | Signes Signes, María Teresa | - |
dc.contributor | Universitat Abat Oliba CEU. Departament d'Educació i Humanitats | - |
dc.creator | Hughes Cueto, Natalia | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-18T12:08:01Z | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-09T10:57:23Z | - |
dc.date.available | 2017-12-18T12:08:01Z | - |
dc.date.available | 2020-07-09T10:57:23Z | - |
dc.date.created | 2017-09 | - |
dc.date.issued | 2017-12 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10637/11513 | - |
dc.description.abstract | El present estudi aborda la temàtica de la creativitat en Educació Infantil a Espanya i comparativament a Noruega. L'objecte d'aquest és el de cultivar-se en quant al que esdevé la creativitat, tant al país espanyol com al noruec, i es treballa emprant fonts secundàries per crear un marc teòric des del qual parteix la investigació. S'ha exposat l'evolució de la creativitat des d'un punt de vista històric i conceptual, basat en professionals del camp; així com analitzat els sistemes educatius espanyol i noruec, les seves diferents metodologies de treball emprades en les aules d'Educació Infantil i els sistemes d'identificació i valoració de la creativitat. D'altra banda, es pretén la millora del sistema educatiu mitjançant la proposta d'un nou programa dissenyat per treballar la creativitat a les aules de pre-escolar: Creati-Be. Aquest programa ha estat posat en marxa en una escola espanyola on ja s'han iniciat les pre-avaluacions i les primeres activitats. Aquest també podria ser portat a terme a Noruega pròximament. Finalment, s'aporten idees de treball metodològic per fomentar i desenvolupar la creativitat des de les aules. Es realitzen entrevistes als professionals de l'Educació i la Psicologia a Noruega i Espanya, així com una enquesta al país espanyol per ressaltar el coneixement de la creativitat en diversos estrats de la població i proporcionar així fonts primàries. També a Espanya es realitza una avaluació en diversos cursos d'Educació Infantil emprant diferents test d’avaluació creativa per així poder experimentar en primera persona la utilitat i l'objectivitat d'aquestes, amb la finalitat de proposar millores i poder detectar a algun possible talent creatiu. D'aquesta manera, el treball contribueix oferint una desenvolupada mostra de resultats que donen lloc a conclusions transcendentals per a l'educació actual. | cat |
dc.format.extent | 118 p. | cat |
dc.language.iso | spa | cat |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | - |
dc.rights | L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | - |
dc.source | RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) | - |
dc.subject.other | Educació infantil. | cat |
dc.subject.other | Creativitat. | cat |
dc.subject.other | Noruega. | cat |
dc.subject.other | Espanya. | cat |
dc.subject.other | Educación infantil. | - |
dc.subject.other | Creatividad. | - |
dc.subject.other | España | - |
dc.title | La creatividad en las aulas de educación infantil. Una breve comparativa entre Noruega y España | cat |
dc.type | Trabajos fin de Grado | cat |
dc.embargo.terms | cap | cat |
dc.centro | Universitat Abat Oliba CEU | - |
Aparece en las colecciones: | TFG |
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons