Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11502
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorCarreira Zafra, Cintia-
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament d'Educació i Humanitats-
dc.creatorSánchez Barrio, Laura-
dc.date.accessioned2020-01-13T15:53:11Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:57:17Z-
dc.date.available2020-01-13T15:53:11Z-
dc.date.available2020-07-09T10:57:17Z-
dc.date.issued2019-06-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11502-
dc.description.abstractAquest treball de fi de grau s'ha dividit en dues parts. La primera es centra en donar a conèixer el desenvolupament de l'hàbit lector i la noció de “lectura per plaer” gràcies a una nova estratègia que ha nascut per a motivar a l'alumnat: la gamificació. La segona pretén unir aquests conceptes a través del valor educatiu dels contes d'Hans Christian Andersen per a plantejar una proposta d'intervenció educativa destinada a alumnes de tercer curs d'educació primària. Aquesta pretén arribar a tot l'alumnat d'una manera original, és altament motivadora i divertida i potència l'hàbit lector i la comprensió lectora.cat
dc.description.abstractEste trabajo de fin de grado se ha dividido en dos partes. La primera se centra en dar a conocer el desarrollo del hábito lector y la noción de “lectura por placer” gracias a una nueva estrategia que ha nacido para motivar al alumnado: la gamificación. La segunda pretende unir estos conceptos a través del valor educativo de los cuentos de Hans Christian Andersen para plantear una propuesta de intervención educativa destinada a alumnos de tercer curso de educación primaria. Esta pretende llegar a todo el alumnado de un modo original, es altamente motivadora y divertida y potencia el hábito lector y la comprensión lectora.spa
dc.description.abstractThis final degree project has been divided into two parts. The first focuses on publicizing the development of reading habits and the notion of "reading for pleasure" thanks to a new strategy that was born to motivate students: gamification. The second, aims to unite these concepts through the educational value of the stories of Hans Christian Andersen to propose a proposal for educational intervention for students in the third year of primary education. This aims to reach all students in an original way, is highly motivating and fun and empowers reading habits and reading comprehension.eng
dc.format.extent129 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherLudificació.cat
dc.subject.otherAnimació a la lectura.cat
dc.subject.otherContes infantils.cat
dc.subject.otherLudificación.-
dc.subject.otherAnimación a la lectura.-
dc.subject.otherCuentos infantiles.-
dc.titleUna propuesta de gamificación para el fomento del hábito lector a través de los cuentos clásicos de Hans Christian Andersencat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.subject.udc37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliurecat
dc.embargo.termscapcat
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons