Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11468
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorFreire Sánchez, Alfonso.-
dc.creatorSanz Cusó, Georgina-
dc.date.accessioned2014-12-17T12:59:49Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:55:09Z-
dc.date.available2014-12-17T12:59:49Z-
dc.date.available2020-07-09T10:55:09Z-
dc.date.created2014-09-
dc.date.issued2014-12-17-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11468-
dc.description.abstractAquest estudi analitza el concepte de marca ciutat des d’un punt de vista cinematogràfic. Al llarg d’aquest, s’observarà com el cinema es converteix en una eina a l’hora de crear i desenvolupar una marca ciutat i posicionar-la a la ment del consumidor. Com es conclourà, la creació d’una marca ciutat potent està esdevenint una necessitat per a les grans ciutats, i el cinema és una eina amb un alt poder d’influència sobre el públic receptor.cat
dc.format.extent100 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherConstrucció de marca (Màrqueting).cat
dc.subject.otherCiutats.cat
dc.subject.otherCinematografia.cat
dc.subject.otherAllen, Woody.cat
dc.subject.otherNova York.cat
dc.subject.otherBarcelona (Catalunya).cat
dc.subject.otherConstrucción de marca (Marketing).-
dc.subject.otherCiudades.-
dc.subject.otherCinematografía.-
dc.subject.otherNueva York.-
dc.subject.otherBarcelona (Cataluña).-
dc.titleLa influencia del cine de Woody Allen en la marca ciudad: de Nueva York a Barcelona entre la realidad y la ficcióncat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons