Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11467
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorFreire Sánchez, Alfonso.-
dc.creatorFort Recasens, Xavier-
dc.date.accessioned2014-12-17T15:12:35Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:55:06Z-
dc.date.available2014-12-17T15:12:35Z-
dc.date.available2020-07-09T10:55:06Z-
dc.date.created2014-09-
dc.date.issued2014-12-17-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11467-
dc.description.abstractEn les últimes dues dècades el món publicitari ha experimentat una gran evolució a causa de l’aparició dels nous models digitals i l’entorn 2.0. En aquest projecte es recull un anàlisi sobre els orígens de la transmedialitat, les seves característiques i múltiples funcions. A més a més, aprofundirem en el rellevant paper del consumidor en aquests nous formats, en ser un element fonamental que ajuda a tancar el cercle comunicatiu. En concret, s’estudiarà el repte Can You Make It? de la marca Red Bull en ser un cas amb una gran varietat d’elements publicitaris a analitzar.cat
dc.format.extent119 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherPublicitat.cat
dc.subject.otherNarrativa transmèdia.cat
dc.subject.otherConsumidors.cat
dc.subject.otherPublicadad.-
dc.subject.otherNarrativa transmedia.-
dc.subject.otherConsumidores.-
dc.titleLas narrativas transmedia como constructoras del mensaje publicitario entre marca y consumidor. Estudio de Caso: Red Bull “Can you Make it?”cat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons