Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11460
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorMuñoz Roca, Maria-
dc.creatorRoca Sabanés, Lucia-
dc.date.accessioned2015-04-16T11:32:56Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:56Z-
dc.date.available2015-04-16T11:32:56Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:56Z-
dc.date.created2015-01-
dc.date.issued2015-04-16-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11460-
dc.description.abstractEn aquesta feina es coneixeran diferents tècniques i eines de auto coneixement per portar a terme la marca personal. Dintre de la marca personal, es desenvoluparan diversos punts importants per crear una marca potent i segura. El objectiu final serà crear la millor versió de mi mateixa, amb les meves pròpies fites, per vendre-la al mon laboral i així fer de la meva passió el meu treball e inspirar als demés per que segueixin el seu camí.cat
dc.format.extent86 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherMàrqueting personal.cat
dc.subject.otherInserció laboral.cat
dc.subject.otherMarketing personal.-
dc.subject.otherInserción laboral.-
dc.titleMarca personal: definir mi marca personal para diferenciarme en el mundo laboralcat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons