Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11456
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorGil García-Lavernia, Joaquín Rafael-
dc.creatorVidal Salazar, Sonia-
dc.date.accessioned2012-10-09T11:30:26Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:50Z-
dc.date.available2012-10-09T11:30:26Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:50Z-
dc.date.created2012-07-
dc.date.issued2012-10-09-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11456-
dc.description.abstractEn l'estudi que es presenta a continuació, s'analitza l'estereotip de mestressa de casa a la publicitat televisiva actual. Per a això, s’examinen les anteriors dècades amb la finalitat de seguir l'evolució d'aquest estereotip fins a l'actualitat, donant interès en els spots corresponents al sector neteja de la llar. Com a resultat de l'anàlisi, es podrà conèixer si hi ha hagut canvis, i quin tipus de canvis s'han produït.cat
dc.format.extent95 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherPublicitat.cat
dc.subject.otherDones.cat
dc.subject.otherImatge de la dona en la publicitat.cat
dc.subject.otherPublicidad.-
dc.subject.otherMujeres.-
dc.subject.otherImagen de la mujer en la publicidad.-
dc.titleEstereotipos publicitarios. El estereotipo del ama de casa en la actualidad en la publicidad de productos del sector de la limpieza en el hogarcat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons