Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11452
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorRobinat Rivadulla, José Ramón-
dc.creatorSerra Le Cheualier, Eric-
dc.date.accessioned2013-09-19T11:39:07Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:45Z-
dc.date.available2013-09-19T11:39:07Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:45Z-
dc.date.created2013-07-
dc.date.issued2013-09-19-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11452-
dc.description.abstractAquest treball de final de carrera analitza com les empreses occidentals haurien de publicitar-se a la Xina. De la mateixa manera, s’estudia el mercat chinès en la seva totalitat i a més d’alguns casos reals de l’èxit publicitari. El mercat chinès és molt dinàmic i diferent als mercats occidentals. Això comporta una gran dificultat d’adaptacióper part de les empreses occidentals. Per això és necessari fer un análisis detallat del mercat, els seus mitjans de comunicació, el partit comunista que goberna, de l’àmbit socio-cultural i la importancia de potenciar la marca. Aquest treball finalitza amb l’explicació de l’èxit publicitari de diverses empreses occidentals. Un referent internacional com Coca-Cola, un sector amb molta rellevança com el luxe exclusiu dominat per Louis Vuitton i un mercat amb molt de potencial per a les empreses españoles com l’oli d’oliva il.lustrat amb Borges. Tot aquest treball ens convida a reflexionar sobre la diferencia d’actuació entre dos móns diferents com són els països occidentals i la China. Mentre el sector publicitari europeu s’atura, el chinès no deixa de créixer.cat
dc.format.extent139 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherPublicitat.cat
dc.subject.otherEmpreses.cat
dc.subject.otherXina.cat
dc.subject.otherPublicidad.-
dc.subject.otherEmpresas.-
dc.subject.otherChina.-
dc.title¿Qué debería hacer una empresa occidental para publicitarse en China?cat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons